Hyland, producent van OnBase, als "Leider" bestempeld in de Magic Quadrant voor Enterprise Content Management, 2014

Hyland voor het vijfde opeenvolgende jaar erkend als leider

CLEVELAND – 29 sept. 2014 – Hyland, producent van OnBase, is als "Leider" bestempeld in de Gartner Magic Quadrant voor Enterprise Content Management (ECM), 2014. Dit is het vijfde opeenvolgende jaar waarin Hyland zich als marktleider heeft gepositioneerd voor OnBase, haar ECM-platform. De consistente ontwikkeling van oplossingen die voldoen aan de behoeften van organisaties om contentgestuurde processen te stroomlijnen hebben hier in belangrijke mate toe bijgedragen.

Erkend als eerste leverancier binnen de ECM-markt die cloud- en mobiele oplossingen levert, voldoet OnBase aan de behoeften van eindgebruikers voor onmiddellijke, veilige toegang tot informatie wanneer en waar dat nodig is. Daarnaast heeft het hoogstaande niveau van de klantondersteuning van Hyland in de 23 jaar van haar bestaan geleid tot zeer tevreden klanten.

"We zijn erg blij dat onze toewijding aan OnBase om te blijven voldoen aan de behoeften van een zich constant ontwikkelende werkplek opnieuw wordt erkend. De professionele behoefte aan onmiddellijke toegang tot informatie uit de cloud, op mobiele apparaten of offline, neemt alleen maar toe", aldus Bill Priemer, president en CEO van Hyland, producent van OnBase. "We zijn vooral trots op onze uitmuntende klantenservice die er volgens ons toe heeft geleid dat we voor het vijfde opeenvolgende jaar zijn erkend als marktleider. Sommige dingen veranderen nooit, en dat is maar goed ook."

Eenvoudige implementatiemogelijkheden en krachtige kernintegraties dragen bij tot het succes van Hyland. Andere sterke punten zijn:

• Ondersteuningsmogelijkheden voor op maat gemaakte oplossingen die eenvoudig kunnen worden aangepast en uitgebreid via mobiele apparaten om ervoor te zorgen dat werknemers onmiddellijk toegang hebben tot de juiste informatie.
  • Hylands onverminderde focus op contentgestuurde toepassingen voor het stroomlijnen van processen als transcriptverwerking, patiëntendossiers en opnamen.
  • Ontwikkeling van een flexibele, handige oplossing die meegroeit met organisaties en blijft voldoen aan de steeds veranderende behoeften van bedrijven.

Download de Gartner Magic Quadrant voor Enterprise Content Management, 2014 en ontdek wat Hyland tot een ECM-leider maakt.

*Gartner, Inc., Magic Quadrant voor Enterprise Content Management, Mark Gilbert et al, 25 sept. 2014.

Over OnBase van Hyland

OnBase van Hyland is een flexibele en uitgebreide ECM-oplossing die organisaties helpt om documenten en gegevens te beheren voor het stroomlijnen van bedrijfsactiviteiten. Door integratie met alledaagse zakelijke toepassingen, voorziet OnBase in onmiddellijke toegang tot kritieke informatie wanneer en waar u deze nodig hebt. OnBase groeit mee met organisaties als de behoeften veranderen en het bedrijf zich verder ontwikkelt. Ga voor meer informatie naar OnBase.com.

Over de Magic Quadrant

Gartner doet geen aanbevelingen over specifieke leveranciers, producten of services die in haar onderzoekspublicaties worden vermeld en adviseert technologiegebruikers niet om alleen de leveranciers te selecteren met de hoogste scores of andere aanduidingen. Gartners onderzoekspublicaties bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en kunnen niet als constateringen van feiten worden beschouwd. Gartner verwerpt alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Gartner Magic Quadrant voor ECM