CEO van Hyland, de makers van OnBase, bezoekt Docspro

Geplaatst op 15 juni 2015 Alphen aan den Rijn, – Op 2 juni jongstleden bracht Bill Priemer, CEO van Hyland, de makers van OnBase, een bezoek aan Docspro. Het bezoek stond in het teken van het jarenlange succesvolle partnership tussen beide bedrijven dat recentelijk werd onderstreept met toekenning van 2 awards die Docspro eerder dit jaar in ontvangst mocht nemen.

“Docspro is één van onze belangrijkste partners in de EMEA regio, een regio waar wij op dit moment een stormachtige groei doormaken. De mensen van Docspro realiseren al jaren achtereen het grootste omzetvolume voor OnBase in de Benelux. Door hun uitgebreide technische kennis en ervaring met OnBase weet Docspro creatieve en out-of-the-box oplossingen te realiseren op basis van het krachtige OnBase ECM platform bij onze klanten. WIj zien hen dan ook als één van de meest kundige en klantgerichte OnBase partners binnen ons wereldwijde partnernetwerk. Met mijn bezoek aan Docspro heb ik uitgebreid kennis kunnen nemen van de wijze waarop men hier invulling geeft aan ons partnership en dat maakt me een ‘happy man’ zei Bill Priemer, CEO van Hyland.

“Sinds de start van onze samenwerking in 2008 hebben wij tientallen organisaties de bedrijfsprocessen verregaand geoptimaliseerd met OnBase. Resultaat is een aanzienlijke efficiencyslag, verhoogde productiviteit en de introductie van het digitale werken. Dit succes hebben wij te danken aan de krachtige en uitgebreide ECM functionaliteit die OnBase te bieden heeft. Wij zien dat zowel bij de overheid als in het bedrijfsleven de toegevoegde waarde van deze krachtige, flexibele en uiterst gebruiksvriendelijke ECM oplossing wordt herkend en dat vertaalt zich op dit moment in een enorme belangstelling voor OnBase. Dit wordt nog maar eens onderstreept doordat recent wederom een grote landelijke verzekeraar voor de bedrijfsbrede inzet van een OnBase oplossing van Docspro heeft gekozen.” Aldus een enthousiaste Dennis Zwanenburg, commercieel directeur bij Docspro.

Over OnBase by Hyland

In de afgelopen 20 jaar heeft Hyland Software, maker van OnBase, ruim 13.000 organisaties wereldwijd voorzien van software om hen te ondersteunen bij de optimalisatie en digitalisering van hun informatiegestuurde bedrijfsprocessen. OnBase klanten erkennen de waarde van de samenwerking en de niet aflatende toewijding, met als resultaat dat Hyland jaar na jaar een forse groei realiseert. Uitgeroepen door Fortune als één van de ‘Best Companies to Work For® in 2015′ blijft Hyland zich voortdurend ontwikkelen en de meest flexibele en uitgebreide Enterprise content management (ECM) oplossingen beschikbaar stellen. Voor meer informatie ga naar www.OnBase.com.