Docspro ontvangt OnBase Diamond Award én OnBase Platinum Partner status 2015

“Deze dubbele waardering onderstreept de hoge mate van deskundigheid en expertise van Docspro wat betreft de OnBase ECM oplossing.”

Tijdens de jaarlijkse Team OnBase conferentie in Jacksonville, Florida ontving directeur Leo Schippers van Docspro op 3 maart twee OnBase Awards. De OnBase Platinum Partner status die Docspro sinds 2014 als enige in Nederland mag voeren is wederom voor 2015 verlengd. Daarnaast ontving Leo Schippers de OnBase Diamond Award als erkenning voor de technisch hoogwaardige kennis van OnBase en de uitgebreide ervaring bij de ondersteuning en implementatie van de ECM oplossing die bij Docspro in huis is.

“Het succes van OnBase stijgt wereldwijd in een enorm tempo en dat zien wij ook in Nederland. Er is steeds meer behoefte om de informatiestromen binnen bestaande bedrijfsprocessen, bedrijfsapplicaties en afdelingen eenvoudig en snel op elkaar af te stemmen en te stroomlijnen. Dat is nu precies waar de kracht van OnBase ligt. Sinds onze samenwerking in 2008 hebben wij bij tientallen organisaties de bedrijfsprocessen verregaand geoptimaliseerd. Resultaat is een aanzienlijke efficiencyslag en dus kostenbesparing. Deze dubbele blijk van waardering zien wij als een aanmoediging om nog meer organisaties te ondersteunen om efficiënter te werken,” aldus Leo Schippers.

“Er is maar een zeer select gezelschap van resellers die de Platinum Partner status mag voeren en er zijn slechts enkele partners wereldwijd die de Diamond Award krijgen toegekend. Hiermee bevestigen wij dat wij Docspro zien als één van de meest succesvolle, kundige en klantgerichte OnBase partners binnen ons wereldwijde partnernetwerk,” zei John Machonis, Hyland’s Director of International Sales. “Onze partners worden gehouden aan de allerhoogste standaarden en Docspro heeft deze benchmarks wederom ruimschoots behaald.”

De gebruiksvriendelijke ‘point-en-click’ configuratie, de eenvoudige integratietool om te koppelen met bestaande applicaties en de snel aan te passen ECM oplossing zijn essentieel voor moderne organisaties die snel willen kunnen blijven inspelen op ontwikkelingen in de markt. Onder meer de hoge mate van flexibiliteit en de functionaliteit om werkprocessen snel en eenvoudig aan te kunnen passen, zorgde ervoor dat de analisten van Gartner OnBase voor de vijfde maal op rij hebben aangemerkt als leider in de Magic Quadrant voor enterprise content management oplossingen.

Over OnBase by Hyland

In de afgelopen 20 jaar heeft Hyland Software, maker van OnBase, ruim 13.000 organisaties voorzien van software om hen te ondersteunen bij de werkzaamheden en uitdagingen van alledag. OnBase’s klanten erkennen de waarde van de samenwerking en hun onafgebroken toewijding, met als resultaat dat Hyland jaar na jaar een groei in de dubbele cijfers realiseert. Uitgeroepen door Fortune als één van de ‘Best Companies to Work For® in 2014’ blijft Hyland zich voortdurend ontwikkelen om de meest flexibele en uitgebreide enterprise content management ( ECM) oplossingen beschikbaar te stellen. Voor meer informatie ga naar OnBase.com.

Over Docspro

Docspro is sinds 1994 een vooraanstaande leverancier van oplossingen op het gebied van procesoptimalisatie, intelligente documentverwerking en digitale archivering. Met technisch hoogwaardige oplossingen ondersteunt Docspro uiteenlopende bedrijfsprocessen. Klanten hebben met de oplossingen van Docspro meer grip gekregen op de informatiestromen, processen verregaand geoptimaliseerd en zijn vele malen efficiënter gaan werken. Resultaat is een hogere mate van flexibiliteit, een verbeterde klanttevredenheid, meer gemotiveerde medewerkers en een hoger bedrijfsrendement! Laat informatie voor uw werken met de oplossingen van Docspro! Voor meer informatie kijk op www.docspro.nl.