Hyland, makers van OnBase wordt als leider benoemd in de 2015 Magic Quadrant voor Enterprise Content Management

Hyland voor het zesde opeenvolgende jaar erkend als leider

Cleveland – 26 okt.  2015 – Hyland, makers van OnBase werd als leider benoemd in de Gartner 2015 Magic Quadrant for Enterprise Content Management (ECM). Dit is het zesde opeenvolgende jaar dat Hyland zich gepositioneerd heeft als sectorleider voor OnBase, zijn ECM-platform.

De focus van Hyland die gericht is op het ontwikkelen van een flexibele oplossing voor het hele bedrijf heeft organisaties geholpen om OnBase te gebruiken als een ware informatie-hub om mensen, processen en waardevolle bedrijfsinformatie beter met elkaar te verbinden. Zijn visie en plannen voor strategische ontwikkeling blijven voldoen aan de eisen van gebruikers voor onmiddellijke en beveiligde toegang tot informatie voor sectoren zoals gezondheidszorg, overheid, voortgezet onderwijs, financiën en verzekering.

Hoogtepunten van het bedrijf:

• Aangepaste oplossingen die diep geïntegreerd zijn met toepassingen van buitenaf
  • Hyland’s cloud-hosted versie van OnBase, OnBase Cloud, telt acht globale datacentra die de groeiende interne klantenbasis van Hyland ondersteunen
  • Positieve feedback wat betreft klantenondersteuning en hoge klantentevredenheid
  • Sterke organische groei in de ECM-markt

“We zijn zeer tevreden met het momentum dat we nu kennen in de veranderende ECM-markt,” zei Bill Piemer, president en CEO van Hyland. “In elk sectorsegment en geografische regio waar we services verlenen, reageren klanten op de totale bedrijfsfocus van ECM, onze oplossing met één platform, en onze onvermoeibare inzet voor het succes van onze klanten.”

In het Garner-rapport wordt Hyland ook vermeld als een belangrijke leverancier voor kleine en middelgrote (<1000 medewerkers) bedrijven en in de regio Azië-Stille Oceaan.

Om meer te leren over wat van Hyland een ECM-leider maakt, download de Gartner 2015 Magic Quadrant for Enterprise Content Management

*Gartner, Inc., Magic Quadrant for Enterprise Content Management, Hanns Koehler-Kruener, et al, 21 okt. 2015.

Over OnBase van Hyland

OnBase van Hyland is een flexibele en uitgebreide enterprise content management (ECM) oplossing die organisaties helpt  bij het beheren van documenten en gegevens voor het stroomlijnen van bedrijfsactiviteiten. Door integratie met alledaagse zakelijke toepassingen, geeft OnBase onmiddellijke toegang tot cruciale informatie wanneer en waar u deze nodig heeft. Het is aangepast voor afdelingen en werkt in het hele bedrijf. OnBase geeft u wat u vandaag nodig heeft en evolueert met u, ongeacht of het via mobiele apparaten, de cloud of lokaal wordt gebruikt. Voor meer informatie, breng een bezoek aan OnBase.com.

Over de Magic Quadrant

Gartner doet geen aanbevelingen over specifieke leveranciers, producten of services die in haar onderzoekspublicaties worden vermeld en adviseert technologiegebruikers niet om alleen de leveranciers te selecteren met de hoogste scores of andere aanduidingen. Gartners onderzoek publicaties bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en kunnen niet als constateringen van feiten worden beschouwd. Gartner verwerpt alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.