Hylands software-omzet groeit in 2015 met 24 procent!

Hyland, de maker van OnBase, maakte in 2015 een substantiële groei door. De totale inkomsten stegen met 17 procent, voor software bedroeg de groei zelfs 24 procent. Dat is significant hoger dan de totale groei van de enterprise software markt, zoals die door analisten werd voorspeld*.

Hylands Enterprise Information Platform, OnBase, mag zich in een groeiende populariteit verheugen en wordt over de gehele wereld veel gebruikt. De groei bereikte dubbele cijfers in de regio’s Noord-Amerika, Europa en Azië; in de sectoren gezondheidszorg, bank- en verzekeringswezen en in de publieke sector.

“De markt reageert op onze exclusieve focus op content- en procesmanagement, ons ongeëvenaarde tempo van innovatie en onze voortdurende inzet voor het succes van onze klanten,” aldus Bill Priemer, president en CEO van Hyland. “In de 25 jaar die we actief zijn op het gebied van Enterprise Information Management, hebben we een uitstekende reputatie weten op te bouwen in het behendiger, efficiënter en effectiever laten functioneren van organisaties.”

“Ons marktaandeel breidt zich uit dankzij een groeiend team toegewijde professionals, dat met een nimmer aflatende focus werkt aan het succes van onze klanten en partners,” zegt Ed McQuiston, vice president van global sales en marketing bij Hyland. Organisaties willen werken met een partij die succesvol is, flexibel is en vooruitdenkt. In onze sector zijn wij duidelijk die partij.”

Commercieel Directeur bij Docspro Dennis Zwanenburg ziet als vooraanstaand business partner voor OnBase die groei ook terug in de Nederlandse markt: “Wij constateren dat steeds meer organisaties op zoek zijn naar een flexibel, schaalbaar en toekomstbestendig informatie management platform. OnBase sluit daar perfect op aan en is bovendien zeer eenvoudig in gebruik en onderhoud, mede dankzij de krachtige ‘point en click’ configuratie mogelijkheden. Alleen al in de Nederlandse markt mochten wij als OnBase Diamond Support partner tientallen implementaties uitvoeren en wij verwachten er het komende jaar wederom een fors aantal aan toe te voegen.”

Over Hyland, de maker van OnBase

Hyland is de maker van OnBase, een alles-in- één, geïntegreerd Enterprise Information Platform voor het beheer van content, processen en cases. Al ruim 25 jaar stelt Hyland wereldwijd inmiddels meer dan 15.000 organisaties in staat om hun werkwijze te digitaliseren en werkzaamheden fundamenteel te transformeren. Hyland staat vermeld in Fortune 2016 Best Companies to Work for, de internationale ranglijst van beste werkgevers. Wereldwijd maken inmiddels meer dan 15.000 grote en middelgrote organisaties gebruik van OnBase.

Meer informatie

Wilt u meer informatie ontvangen over de innovatieve en uiterst flexibele OnBase case management oplossingen? Of wilt u inzage in het volledige Forrester Wave™ voor Dynamic Case Management rapport? Neem dan contact op met Docspro. Telefonisch zijn wij bereikbaar op 0172 – 419 334. Ook kunt u een e-mail sturen naar sales@docspro.nl.

* Voorspelling van Gartner: Enterprise Software Markets, Worldwide, 2012-2019, 2Q15