Hyland, producent van OnBase, onthult de jaarlijkse softwarerelease, OnBase 14

President en CEO, Bill Priemer, kondigt de nieuwste versie van OnBase aan op de jaarlijkse OnBase Training & Technology Conference (OTTC)

CLEVELAND – 16 sept. 2014 – De Enterprise Content Management (ECM)-branche heeft enorme veranderingen doorgemaakt in haar relatief korte geschiedenis. De eenvoudige beeldverwerkingsmogelijkheden van de vroege jaren 90 vallen in het niet bij de meer robuuste functionaliteit waarover ze nu beschikt met KM (Knowledge Management), BPM (Business Process Management) en ECM (Enterprise Content Management). Er vindt een verschuiving plaats naar de ontwikkeling van meer specifieke toepassingen ter ondersteuning van casemanagement en innovatieve bedrijfstoepassingen. De markt blijft zich ontwikkelen en daarom is het van essentieel belang dat leveranciers up-to-date blijven met de nieuwste technologieën en trends om te voldoen aan de veranderende behoeften van hun eindgebruikers en zodoende zelf te kunnen blijven bestaan. OnBase brengt daarom één keer per jaar een nieuwe softwarerelease uit. OnBase 14 is aangekondigd op de jaarlijkse conferentie van Hyland, de OTTC (OnBase Training & Technology Conference).

Meer dan 4000 verbeteringen, uitbreidingen en nieuwe functies zijn beschikbaar in OnBase 14. OnBase is daarmee niet alleen een platform voor het bouwen van toepassingen maar ook een informatiehub voor de onderneming, die is gebouwd op een enkelvoudige, veilige en schaalbare architectuur.

OnBase 14 introduceert een nieuwe architectuurcomponent, de Enterprise Integration Server, die bijna realtime, gegarandeerde gegevensuitwisseling in banen leidt tussen lokale servers en cloudgebaseerde toepassingen. Terwijl de verdere samenwerking met andere cloudtoepassingen wordt voortgezet, introduceert OnBase 14 ondersteuning voor Google Docs en Gmail. OnBase 14 is ook compatibel met Unicode, hetgeen van groot belang is voor internationale organisaties die van meerdere talen gebruikmaken.
"We hadden onze strategische focus gericht op internationale groei", zei Bill Priemer, president en CEO van Hyland, producent van OnBase. "We kunnen onze doelen voor internationale groei nog beter bereiken door Unicode-compatibiliteit mogelijk te maken. We bieden hiermee een oplossing voor multinationale organisaties die gebruikmaken van meerdere talen in hetzelfde systeem."

OnBase 14 verbetert de gebruikerservaring met behulp van nieuwe, interactieve rapportagedashboards, een nieuw ontworpen HTML- webclient en verbeterde integraties met Outlook en GroupWise. OnBase 14 geeft ook toegang tot informatie aan gebruikers van buiten de organisatie via een nieuwe client voor externe toegang. Met de aanwezige selfservicemogelijkheden hebben klanten, studenten, patiënten, leveranciers en makelaars veilige toegang tot op OnBase opgeslagen informatie.

"Onze visie voor OnBase is altijd geweest om de meest relevante en gebruikersvriendelijke oplossing op de markt te blijven", aldus Glenn Gibson, productmarketingmanager van Hyland, producent van OnBase. "We zijn de enige leverancier die regelmatig nieuwe softwarereleases uitbrengt en we weten dat deze updates voldoen aan de specifieke behoeften van onze klanten. In de afgelopen 23 jaar hebben we 26 hoofdversies en 46 totale releases van OnBase uitgebracht, waarmee we vooruitliepen op de laatste trends en IT-omgevingen en aan de behoeften van onze klanten tegemoetkwamen door meer functionaliteit te bieden dan de concurrent."

Aanvullende updates in OnBase 14 omvatten:

• CMIS-compatibiliteit
  • Serverondersteuning voor Microsoft Office Web-apps
  • Vergelijking van documentrevisies met Microsoft Word
  • Uniforme interface voor het bouwen van toepassingen en het automatiseren van processen
  • Dynamische rapportagedashboards
  • 256-bitsversleuteling van documenten en gegevens
  • Mobiele administratie van gebruikersaccounts

Ga voor meer informatie over OnBase naar OnBase.com.

Over OnBase van Hyland

OnBase van Hyland is een flexibele en uitgebreide ECM-oplossing die organisaties helpt om documenten en gegevens te beheren voor het stroomlijnen van bedrijfsactiviteiten. Door integratie met alledaagse zakelijke toepassingen, voorziet OnBase in onmiddellijke toegang tot kritieke informatie wanneer en waar u deze nodig hebt. OnBase groeit mee met organisaties als de behoeften veranderen en het bedrijf zich verder ontwikkelt. Ga voor meer informatie naar OnBase.com.