OnBase is Strong Performer in Dynamic Case Management (DCM) Wave van Forrester

De analisten van Forrester Research Inc. hebben de toonaangevende OnBase  ECM oplossing van Hyland Software  als “Strong Performer” in de Forrester Wave™ voor Dynamic Case Management van Q1 2016 opgenomen.

In het rapport wordt door de analisten van Forrester met betrekking tot OnBase een aantal zaken opgemerkt:

• De informatie en interactie gestuurde content krijgt binnen OnBase een VIP behandeling
  • OnBase behaalt de hoogst haalbare score wat betreft de beschikbare enterprise content management (ECM) functionaliteit
  • Klanten kiezen voor OnBase door de eenvoud en snelheid waarmee de oplossing kan worden geïmplementeerd.
  • Klanten kunnen in OnBase zeer eenvoudig cases aanmaken en bewerken in een gedeelde omgeving voor zowel informatie als procesmodellering

Toegevoegde waarde case management

“Dat OnBase nu is opgenomen in zowel de Wave voor Dynamic Case Management en de ECM transactional content services Wave, is voor ons de ultieme bevestiging van de enorme voordelen die het beheren van content, processen en cases binnen één enkel enterprise information platform als OnBase oplevert,” aldus Bill Priemer, CEO van Hyland Software. “Onze klanten waarderen wat de case management componenten toevoegen aan hun oplossing. De verbeterde positie van OnBase in de DCM Wave is voor ons opnieuw een aanmoediging om de rijke case management mogelijkheden en voorzieningen binnen ons OnBase platform nog verder uit te breiden."

Erkenning voor OnBase klanten

Als ultieme getuige van de kracht van OnBase case management wijst Hyland zelf graag op de erkenning die diverse OnBase klanten in de afgelopen jaren mochten oogsten van de Workflow Management Coalition (WfMC). Onder de winnaars van de Global Awards for Excellence in Case Management in 2014 en 2015 bevonden zich diverse OnBase klanten.

Meer informatie

Wilt u meer informatie ontvangen over de innovatieve en uiterst OnBase case management oplossingen? Of wilt u inzage in het volledige Forrester Wave™ voor Dynamic Case Management rapport? Neem dan contact op met Docspro. Telefonisch zijn wij bereikbaar op 0172 – 419 334. Ook kunt u een e-mail sturen naar sales@docspro.nl.