OnBase Summit, 9 en 10 november in Berlijn! Registreer nu!

Als trotse partner van Hyland, de makers van OnBase brengt Docspro u graag de OnBase Summit onder de aandacht die op 9 november van start gaat!

Op 9 en 10 november a.s. vindt alweer de achtste editie plaats van dit leerzame en inspirerende evenement waar OnBase klanten uit heel Europa samenkomen om kennis te nemen van de laatste ontwikkelingen en nieuwe functionaliteit binnen de rijke OnBase ECM suite. Het evenement biedt bovendien een goede gelegenheid om contact te leggen en ervaringen uit te wisselen met vele andere OnBase klanten en de beleidsbepalers uit de excecutive board van Hyland. Voor zowel gebruikers als business professionals is dit de ideale gelegenheid om meer te weten te komen over wat OnBase nog meer kan betekenen voor zijn of haar organisatie.

Verspreid over twee dagen worden meer dan 20 sessies gehouden verdeeld over drie gelijktijdige programma’s. De drie verschillende programma’s zijn Solutions and Strategy, Technology en Customer/Industry. In het Solutions and Strategy programma wordt onder andere aandacht besteed aan het verder uitbreiden van OnBase binnen uw organisatie, workflow en case management. Het Technology programma geeft u meer uitleg over wat OnBase inhoudt en de mogelijkheden van het product. Tot slot het Customer/Industry programma, hier worden case studies van klanten gebruikt om te laten zien hoe OnBase binnen deze organisaties is ingezet en hoe u dat voor uw organisatie zou kunnen gebruiken. Tussen de sessies door zijn er gastsprekers waar iedereen bij aanwezig kan zijn.

Deelname aan de OnBase Summit 2016 is geheel gratis en daarom de perfecte gelegenheid om uw kennis van OnBase te verruimen en de inspiratie op te doen om nog meer verrassend efficiënte en effectieve oplossingen met OnBase binnen uw organisatie uit te kunnen werken.

Hyland en Docspro nodigen u daarom van harte uit om met ons op 9 en 10 november aanwezig te zijn bij de OnBase Summit 2016 in het Sofitel Berlin Kurfürsterndamm in het centrum van Berlijn.